با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ شرایط آزمون استخدامی براساس ضوابط رسمی کشور است
زیارت عاشورا

فانی ضمن تشریح جزییات آزمون استخدامی از تعیین ضوابط موجود توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد و گفت: تابع این قوانین خواهیم بود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدامی و جزییات مربوط به شرایط سنی و میزان سهمیه پذیرش مربیان پیش دبستانی  در آزمون گفت:  تمامی ضوابط مربوط به استخدام کشور تابع قوانین و مقررات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تعیین و اجرایی می شود و نهاد آموزش و پرورش دخالتی در آن نخواهد داشت.

 
وزیر آموزش و پرورش در ادامه ضمن توجه به مساله شرایط سنی خاطر نشان کرد: این سقف سنی از سوی سازمان مدیریت تعیین شده است و همانند بسیاری از نهادها این موضوع  اجرایی می گردد و از این سقف سنی ابراز رضایت کرد چراکه چنانچه این سقف افزایش بیاید در سال های آتی از نظر افزایش سن معلمان با مشکل مواجه خواهیم شد و طیفی با سنین بالا و فاقد کارایی مطلوبی را مشاهده خواهیم کرد.
 
گفتنی است ؛سقف سنی برای استخدام در مقطع  کارشناسی 30 سال و  در مقطع کارشناسی ارشد 35 سال خواهد بود و این سقف تغییر نخواهد کرد.
 
فانی در خصوص نحوه محاسبه سنوات کاری برای مربیان پیش دبستانی اظهار داشت: سعی داشتیم تا اولویتی برای این کارکنان قایل باشیم و مجلس شورای اسلامی هم در راستای تصویب مصوبه ای بر این امر تاکید داشت و  این عوامل موجب شد تا سهمیه ای برای کارکنان پیش دبستانی ایجاد شود و نحوه محاسبه آن هم به این شکل است که به ازای سنوات کاری درصدی به نمره ی متقاضیان افزوده می شود و سقف این تاثیر مثبت تا 20 درصد خواهد بود.
 
وزیر آموزش و پرورش درباره دوره های تربیت معلمی که بعد از آزمون استخدام و اعلام نتایج برگزار خواهد شد افزود: این دوره ها در دانشگاه فرهنگیان برگزار شده و بخشی از هزینه های آموزش توسط خود پذیرفته شدگان پرداخت می شود که البته توسعه مشارکت با ارگان های و دستگاه های دیگر میتواند این شرایط را تغییر دهد.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:, | 23:43 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |